19. okt. 2012

Morgenstund har guld i mund...

... og det har Øglemoren også!

Hun er nemlig som den celebrity-blogger, hun er, blevet interviewet til noget børneblad. Og har nævnt denne blog som en, der er værd at læse. Hvis ikke Bean var lagt i søvn og sov sødt, så havde jeg muligvis danset en lillebitte glædesdans med lillebitte lyd på, da jeg læste det i går aftes.

Taaaak, Øglemor.


Nå, men morgenstundens guld var også over hustagene, da jeg (for første gang i halvanden uge!) var i løbeudstyret og nød turen, vejret, den smukke belysning og byens opvågning fra vores lille smørhul. Åhr, det er altså dejligt, det dér løb. Endorfiner holder hele vejen!

Køkkenprojektet er afsluttet, så der er atter tid til at flade ud med blog og almen hygge, når Bean sover. Det er - hvis jeg selv skal sige det! - blevet pisse smaddergodt. Og som bonus havde Magasin ud af det blå et super tilbud på noget køkkenmaskine, jeg har ønsket mig (men været for nærig/fattig til at købe) i flere år. Den bor nu på det ryddelige køkkenbord og skal snart tages i brug til at bage navngivningskage. Eller. Ikke bage kagen, men lave deje og mousser og den slags.

Work in progress - og alment køkkenkaos.
Rimeligt upraktisk med køleskab sådan stående midt i rummet...


Nu med maling - der er plads til et større køleskab. På sigt.

Med fyld - opbevaringsplads er en dejlig, dejlig ting!
Der mangler lige et par kasser til at putte det knap så pæne i,
men det er i den grad i småtingsafdelingen

Min Nye Bedste Ven. Plakaten er fra Morfars ungdomsværelse,
barstolen fik en omgang med malerpenslen nu jeg var igang.
På bordet står Summerbirdflødeboller til babysittere og hjemmelavet hindbærsaft.
2100 Overskud, anyone?


Mormor og Morfar kommer på besøg for at babysitte hende her:

Slangemenneske med tykke lårbasser

... mens Kæreste og mig skal på date og spise frokost på Nørrebro Bryghus.


Kan det næsten blive andet end en skøn og herlig fredag? (Ikke et ORD til Nemesis!)


4 kommentarer:

  1. D'var skam så lidt :-)

    SÅ fint gør-det-sella-projekt, dér. Og viiildt overskud med KitchenAid, Summerbird og hjemmegjort saft. I styrer det der forældreshizzle :-) Rigtig god fredag(s-date)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, når man er 2 mennesker en hel uge til 1 barn, så kan man lige pludselig en hel masse. Det var en dejlig date - og indtil videre en fantastisk fredag!

      Slet
  2. Pssst... jeg hvisker lige for ikke at tiltrække Nemesis - jeg ved jo, hvor nærtagende hun er:

    ...hurra for jeres fine nye og afsluttede projekt... hvor ser det labert ud med de gode farver:-) Kommer I ikke også lige her forbi og tryller lidt med jeres overskud?

    Håber du og Kæreste får en rar date.

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak - vi er også ret tilfredse. Søsterlil mener, at jeg bør slå mig op som indretter sådan full time ;)

      Det var en dejlig date - og overskuddet kommer ret meget, når man er 2 voksne hjemme hele ugen. Efterårsferie styrer!

      Slet