11. nov. 2012

Give away!

Som lovet kommer hermed min allerførste give away. (Indsæt selv udråbstegn)


Det er ikke noget stort og fancy - til gengæld er det 100% hjemmelavet med omhu og kærlighed.


Hvis du er typen, der har lyst til at vinde en dukke-pusletaske til advents/jule/fødselsdags/...-gave til barnet (m/k), der elsker sine dukker, så skriv en kommentar.


Du er velkommen til at dele eller linke til mig, men der er kun et enkelt lod at vinde uanset hvad.

Jeg trækker lod om en uge - dvs. søndag d. 18. efter kl. 18.


... og her lidt fotos af det, der gives væk:


Klar til at tage over (barne)skulderen og med dukkerne på udflugt




Ready, set, PUSL. Der følger et par engangs-vaskeklude og et par stofbleer, str. dukke, med




... og så lidt detalje-lir

10 kommentarer:

  1. Super fin! Pokkers også, at det er en dreng jeg har..eller i hvert fald, at han ikke gider lege med dukker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ved I hvad den nye baby er for en? For måske er der dukke/bamseleg engang i fremtiden :)

      Slet
  2. Hvor er den fin! Min lille datter er jo også fra april ligesom Bean, og altså nok lidt lille endnu til sådan en fin legesag. Men på sigt tror jeg den vil være(blive!) et kæmpe hit!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også SÅ meget til at gå amok i udstyr til legekøkken/dukkerne/udklædningskassen! (Og jeg syr altså gerne flere dukkepusletasker, hvis det skulle være. For en ganske billig penge. Jeg tænker noget i retning af 100 kr inkl. forsendelse)

      Slet
  3. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vinde den til store-musen (der har to (!!) dukker, der selvfølgelig er tvillinger - som også hedder Ida&Matilde, som hendes søstre gør...) SÅ til de to dukker tror jeg denne pusletaske ville gøre stor stor lykke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nååh, hvor fint med tvillingedukker. Jeg syr altså gerne en pusletaske til hende også - men for et lille beløb (jeg tænker noget i retning af 100 kr inkl. forsendelse), hvor man så til gengæld har indflydelse på farver og materialer. Hvis det skulle være?

      Slet
  4. SÅ fin. Har du virkelig lavet den?! I'm impressed! Og jeg vil naturligvis jävlagerne vinde den. Ikke, at Øglen leger med dukker overhovedet (mærkelige barn), men jeg har en niece, der har en yndlingsdukke, som er med de fleste steder, så den kunne helt sikkert godt bruge en pusletaske :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg. Takker ofte i tankerne min mor for at lære mig (glæden ved) at være håndarbejdsagtig. Strikke og hækle er dog på meget rudimentært niveau, men jeg er efterhånden rimelig god på en symaskine, if I do say so myself.
      Tillykke med præmien - den er på vej, så snart der kommer porto på!

      Slet
  5. Hvor er den fin! Den vil jeg SÅ gerne vinde til min datter på 1, 5 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og jeg syr gerne en mere. Hvor du kan bestemme farverne - men så kommer den til at koste lidt. Jeg tænker 100 kr. inkl. forsendelse. Hvis det skulle være?

      Slet