6. maj 2013

Alfa-Girl Meets Dog

Kæreste og mig har her til morgen været på officielt besøg i den flerbørnsdagpleje, som skal være rammen om Beans hverdage fra på mandag (nuij, det er snart!), og Kæreste var ligeså begejstret som jeg over pædagogerne, de små, men rare omgivelser og stemningen i huset.

Bean var afleveret (på cykel, jojo) til Bettina og altså ikke med i dagplejen i dag, fordi hun i DEN grad trængte til en formiddagslur oven på en mildest talt vild nat, hvor hverken mig eller hende fik sovet. Overhovedet. (Kæreste rykkede ind på sofaen, så han er vist nogenlunde ok.)

Nåmen, det var den dagpleje, vi kom fra. Vi glæder os til at starte og til at Bean er kørt ind, for der virker simpelthen så varmt og hjerterums-agtigt. Det ER altså også luksus at være et sted med 8 børn og 3 voksne lige ved siden af, hvor vi bor.

Bean og mig var på besøg i torsdags, og pædagogen nåede på den halve time, vi var der, at blive imponerende klog på hende Bean. Mest af alt ved observation mens selvfølgelig også ved at tale med mig.

Beskrivelsen i dag var så rammende og helt igennem spot-on, at jeg ærgrer mig grænseløst over ikke at være kommet på den selv!


Vores Bean er en Alfa-pige


Uden sammenhæng i øvrigt er her lidt stemningsbilleder fra onsdag i sidste uge, hvor Beans Skytsmor og hendes Shiba-hund kom på besøg for at lege i Østre Anlæg og lufte både hund og Beans nye sneakers.

Sneakers i str. 20 er simpelthen for søde!

En lang, slank dame

Stenbrosbarn på græs - og den sjoveste leg nogensinde

Alfa-Baby møder hund

Uh, den er skarp, den forårssol

Nej, det er ikke en ræv. Det er en Shiba. Og den er sød.

Luft under vingerne i Østre Anlæg

Outfit details:
Bean: Heldragt: Soft Gallery // Cardigan: Norlie // Sneakers: Adidas Dragon // Uld-elefanthue: Tøj og Sko // Halstørklæde: hjemmestrikket // Jakke: Name it
Mor: Tørklæde: Beck Söndergaard // Gederuskindsjakke:  Noir Bllack // Ur: Calvin Klein // Guldbukser: Ganni // Lædersko: Ciaroscuoro 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar