29. jun. 2013

VIND: Seje sandaler til søde børnefødder

Det er altså ikke helt ringe at være blogger! GLS kom forbi for et par dage siden med en (ret stor) kasse fra Fritidsagenten, der viste sig at indeholde et par superseje sandaler fra Teva Kids.

Mon ikke nogen har luret på Kærestes vildmarkstur? Fritidsagenten har i al fald seriøst grej til dem, der fifler med tanken at bestige det nærmeste fjeld eller krydse den fjerneste vildmark.

Bean har testet kassen (med hænderne, ikke med munden!) og siger god for underholdningsværdien i den - og hun har også haft sandalerne mellem hænderne. De er ret spændende, siger hun, men desværre alt for store til Bean-fødder, der pt. svinger sig op i en str. 21. (I øvrigt, tips til gode mærker for pigebørn med lange, smalle fødder er velkomne)

Derfor kaster jeg mig ud i en rask give away, mens vi er i Berlin, hvor et heldigt barn kan få et par Teva Kids Toachi 2 i str 25

(NB! Det kun er størrelse 25 i den viste farve, der kan vindes)

Sandalen vejer næsten ingenting og sålen er herligt fleksibel, så små fødder kan bevæge sig frit og ubesværet. 

Samtidig sidder den godt til, så foden ikke skøjter rundt, og der er Shoc Pad-støddæmpning i hælen. 

Sidst men bestemt ikke mindst - det er alfa og omega for mig ift. børnesandaler - så er der tå-beskyttelse, så de små, søde tæer ikke kan skrabe direkte mod asfalt eller sten.




Mon ikke du kender en lille dreng eller pige, der ville være den oplagte ejer af de her sandaler?

Alt du skal gøre for at deltage er at:
  • følge Østfronten på Facebook eller Bloglovin'
  • smide en kommentar til indlægget (husk din mailadresse, så jeg kan få fat i dig, når du vinder!)

Jeg (læs: random.org) trækker en vinder post-Berlin - så du har indtil fredag d. 5. kl. 23.59



Psst! Der kommer endnu en give away lige om lidt om fedt udstyr til at sikre sin smartphone og tablet - fx på sommerens festivaller.

(Faktisk har jeg lidt gaver til jer løbende hen over sommeren; det bliver givetvis ikke så spændende som plottet i den femikrimi, der slæbes med i sommerhuset, men det er lækre sager, I tell you!)

7 kommentarer:

  1. Gad vide om nr. 1 nogensinde vinder?? Uanset, så er jeg game. Villum står nemlig lige nu og skal have skiftet de sandaler ud, som vi købte til turen til Thailand i marts. Som var ALT for store og nu kun har kort tid tilbage, inden han skal have et par nye.

    SvarSlet
  2. Haps haps! Dem vil Varanen så mægtig gerne vinde!
    (Hverdagenssurdej@gmail.com)

    SvarSlet
  3. Sikke heldigt at min to-årige netop bruger str. 25 og han er også ret vildmarksagtig. Så det.

    SvarSlet
  4. Dem vil min søn godt kunne bruge og så vil de endda kunne matche moderens favoritsandaler fra Teva.

    SvarSlet
  5. uuhh ja det ville ikke være dårligt. vildbassen herhjemme bruger str 25 i sko. følger både på bloglovin og facebook

    SvarSlet
  6. Nårh dem ku Lulle da godt lige bruge :)

    Alice @ maetzke dk

    Følger begge steder.

    SvarSlet
  7. Jeg kender flere - så må på askepotturné og se hvem, der passer skoen bedst, hvis jeg bliver den heldige vinder ;)
    prinsesse.anneli@gmail.com

    SvarSlet