11. jul. 2013

Kan I klare mere om Berlin?

- for jeg har altså lige en snas til. Beklager, men sådan bliver det altså, for det er mig der bestemmer her på Østfronten.

Kan man kalde det street art, når det står i et vindue på en beverding?

Udover at tilbringe rå mængder af tid sammen hinanden alle tre, så blev der også plads til ensomhed og tosomhed. Og Bean fandt masser af nye legekammerater undervejs. Jeg ved godt, at hun ikke kan lege MED nogen endnu, men to str. tumling ser simpelthen så kære ud, når de leger fint ved siden af hinanden og hygger sig i hinandens selskab.

Legekammerater str. tumling. Ahmen altså - det bliver ikke meget sødere.

Kæreste og jeg fik også 'fritid' fra familiepakken hver især til at se hhv. East Side Gallery og ose rundt i området - og til at besøge Computerspielemuseum. I må selv gætte, hvem der gjorde hvad.





... og så var der masser af tid til bare at være kærester hver aften, når Bean var faldet i søvn (helt uden at holde i hånd?!)

Når der nu ikke var anden mælk inden for rækkevidde...

Readymade gåvogn på Ritter Sport-museet (hvor man også kunne købe masser af chokolade)
Tid til at holde hånd på altanen og nyde kølig rosé, egne Ritter Sport-kombinationer (jeg siger det bare: vingummibamser, tørrede rabarber og ditto hindbær er en overraskende lækker kombination) og til at tæve Kæreste i TP.

Ferieaftenhygge


(Og så skal jeg nok holde op med at tale mere om Berlin lige foreløbig. Pwomise.)


4 kommentarer:

  1. Selvfølgelig kan vi (øh jeg) da det. Lige som jeg æælsker at skrive om ferie, æælsker jeg faktisk også at læse andres (gode) ferieberetninger :-)

    Fint billede af Bean, der drikker af mælkekanden ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre :) For man kan næsten ikke lade være, når nu der er så mange fine (ferie)ting at skrive om!

      Og tak - ja, når man er tørstig, er man tørstig.

      Slet
  2. Skønt at læse om jeres ferie i Berlin, får faktisk lyst til at tage afsted NU, sammen med alle tre trutter og manden :) det må bli' vores næste ferie, så jeg kan spamme min egen blog på tilsvarende måde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Afsted med jer! Det holder altså. Og jeg kan på det varmeste anbefale denne lejlighed (hvis de tre piger kan holde ud at sove i samme rum :) (http://berlinlejlighed.dk/)

      Slet