16. aug. 2013

Goodies i postkassen

Jeg ELSKER at få post. Simpelthen.

Forleden var det en ret lækker fangst, der lå og ventede på mig:



Søde Filippa fra Fabel A sendte ud af det blå fine sager, og jeg glæder mig til at benytte førstkommende lejlighed til at bruge de prikkede gaveposer og konfetti-ballonerne. Ringene med 'ædle' sten og den lille æske med vandfarver er Bean for lille til, men mon ikke jeg kender andre små piger eller drenge, der vil elske lidt bling? 





Supercool Lou er en ret god advokat for Maanii, og det var et farligt udsalgstip, hun kom med. Men clutchen er simpelthen så fin og lækker og dufter fantastisk af læder. Den bliver min følgesvend til brylluppet.

Er du også fristet?

Du kan stadig finde fine tasker til mindst ligeså fine priser hos My Sisters Closet - endda fragtfrit.

2 kommentarer:

  1. Ihh det var da en lækker omgang post og så er du jo klar til bryllup :)

    Kh Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg nemlig! Og jeg er egentlig ret stolt af min egen mådeholdenhed, for der var flere tasker i indkøbskurven, inden jeg skulle til betaling ;)

      Slet