6. aug. 2013

Mandage er da til solrige tagterrasser og kølige bobler!

Min var i al fald.

Og hvor var det fantastisk at slippe hverdagen for en stund, og nyde solen, boblerne, iskold Starbucks Skinny Latte og lækre småbidder fra en skøn tagterrasse på Soho i selskab med skønne, skønne damer. En del som jeg 'kender' virtuelt - men som jeg mødte i den virkelige verden for første gang. (Og de er ENDNU pænere i virkeligheden end på billeder)

Udover kaffedrikke fik vi også sneakpeaks på Moxys bud på SS14 (bl.a. en blazer i skøn neon, der er ret fin og et par lette shorts med en fed lynlås-detalje på lommen) og jeg kunne gå hjem med et par fine grå, slangeskindsprægede gummistøvler i praktisk ankel-længde, der helt sikkert kommer med på legepladserne i løbet af efteråret og som er en tiltrængt afløser for de grønne røjser, jeg panikkøbte i Bilka lige inden Roskilde Festival 2006!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar